Generalforsamling 2019
Fredag, 01 Marts 2019, 19:00 - 22:00
Hits : 96

Kære medlem af Astronomisk Forening for Køge Bugt,

Vi håber I er kommet godt ind i det nye år, og vil gerne byde jer velkommen til foreningens generalforsamling fredag den 1. marts 2019 Kl 20.00 på Olsbækken, Olsbæk Strandvej 43, 2670 Greve. Dagsorden for generalforsamlingen er vedhæftet. Husk at indbetale kontingent for 2019 (100 kr) så du har stemmeret.

Traditionen tro byder vi på spisning fra KL 19.00 til 20.00, i form af godt smørrebrød samt øl, vand og vin. Under generalforsamlingen kan man nyde en kop kaffe eller the med lidt sødt til.

Af hensyn til indkøb bedes man tilmelde sig spisningen inden fredag den 22. februar. Tilmelding pr mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller SMS til +45 22531135.

Indbetaling af kontingent kan gøres kontant på generalforsamlingen eller til vores konto Reg. Nr. 2282 Konto nr. 6882450307 v/ Henning Høst Olsen, Toftevej 4, 4621 Gadstrup

GENERALFORSAMLING 2019

For Astronomisk Forening for Køge Bugt

Fredag d. 1. Marts kl. 20.00 på Olsbækken, Olsbæk Strandvej 43, 2670 Greve

DAGSORDEN

1. Valg af dirigent og referent

2. Formandens beretning

3. Kassererens beretning for det reviderede regnskab 2018.

4. Godkendelse af budget for 2019.

6. Valg af:

Formand. På valg er Peder Danielsen. Peder ønsker ikke genvalg på grund af sygdom.

Kasserer. På valg er Henning Høst Olsen

mindst 2 suppleanter: På valg er Henrik Bjerregård Pedersen,

Torben Kjer og Ivar Dahlmann Olsen.

Revisor. På valg er Annie Lolle

Revisorsuppleant. På valg er Ivar Dahlmann Olsen

7. Eventuelt

Forslag fra foreningens medlemmer der ønskes medtaget ved generalforsamlingen under punkt 5, skal være Peder Danielsen i hænde senest en uge før generalforsamlingen. Peders adresse er:

Peder Danielsen, Kongebakken 13, 1.th. , 4000 Roskilde. Email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.